Our Partner

Booking.com

......

Who am I?

Who am I?

.........

.........

.......

.......

.......

.......

Friday 4 November 2016

Shaklee Menipu??? Anda Tertipu??

Tiada apa yang tertipu dengan Shaklee. Setakat ni belum pernah lagi pengguna yang tidak berpuas hati dengan Shaklee. Alhamdulillah produk Shaklee semakin berkembang dan diterima oleh masyarakat Malaysia.

Saya pengedar tapi saya dan keluarga juga adalah testimoni. 

Bagaimana saya boleh terlibat dengan Shaklee??

Saya sah menjadi Shaklee distributor pada tahun 2014.
(dah dua tahun).

Mula nya jadi pengedar sebab nak dapatkan harga istimewa sebagai member sahaja. Itu sahaja niatnya. Yang penting, saya sememangnya pengguna Shaklee. Bayangkan dua tahun makan produk dia je. Jemu? Eh langsung tak.

Saya bukanlah jenis yang nak bertukar-tukar produk. Kalau bukan untuk diri saya, untuk keluarga saya. 80% keluarga saya pengguna dan pengamal Shaklee.

Boleh dikatakan macam-macam juga produk Shaklee yang kami sendiri menjadi testimony.
Saya tak jual untuk untung. Tapi untuk beri mereka rasa kehebatan Shaklee walaupon produk lain pon sama hebat. Siapa yang pernah beli Shaklee dengan saya maka mereka pasti tahu harga jualan saya. Semua produk tak sama. Kalau ini bagus yang ini. Yang itu bagus bahagian itu.

Vitamin Lea
Vitamin E
Vitamin C
Advanced Joint Health Tablet
ESP
Alfalfa
Lecithin
Cinch
B-Complex

dan sebagainya..

No comments:

Post a Comment